سامانه مراقبت از خانواده مکسیروید Maxiroid در فضای مجازی

سامانه مراقبت از خانواده مکسیروید Maxiroid در فضای مجازی

اولین و قدیمی ترین سامانه کنترل ، ردیابی و مدیریت موبایل خانواده در ایران
مدیریت و کنترل پیام های تلگرام، واتس آپ، لاین، وایبر، فیسبوک و ...
امکان کنترل و چک کردن مخاطبین، تماس ها و پیامک های دریافتی و ارسالی
موقعیت و مکان یابی لحظه ای و ردیابی خطی فرزندان و سالمندان بر روی نقشه
با پشتیبانی 24 ساعته و خدمات پس از فروش در سراسر کشور
نسخه های کاملا نامحدود (بدون تاریخ مصرف) و عدم پرداخت شارژ ماهیانه و سالیانه
بهمراه نصب در محل کار و منزل خریدار در تمام نقاط تهران


سامانه مراقبت از خانواده مکسیروید Maxiroid در فضای مجازی

سامانه مراقبت از خانواده مکسیروید Maxiroid در فضای مجازی

سامانه مکسیروید Maxiroid  یک نرم افزار کنترل والدین با نصب بسیار آسان است که با نصب آن بر روی گوشی تلفن همراه فرزندانتان به شما این امکان را می دهد تا از راه دور فعالیت های فرزند خود را تحت نظر بگیرید.

 ✔ برخی از امکانات سامانه مکسیروید به شرح زیر است:

👈 گزارش تماس ها، پیامک ها و مکاتبات با دوستان و مخاطبین

👈 ارتباطات کامل شبکه های اجتماعی همچون تلگرام، واتساپ

👈 اعلام موقعیت مکانی لحظه ای و مسیر های پیموده شده روزانه

👈 تعیین محدود تردد با اعلام ورود و خروج از محدوده مشخص

👈 برنامه ها و بازی های مورد استفاده و مدت زمان استفاده از آنها

👈 هشدار و اسکرین شات هوشمند در صورت تایپ کلمات غیراخلاقی

 


 

برخی از ویژگی های برنامه مکسیروید Maxiroid

  

گزارش تماس ها با مکسیروید Maxiroid

ارتباطات ساده اولیه فرزندان شما از طریق تماس های تلفنی میباشد، سامانه مراقبت از خانواده با ارائه گزارش از تماس های ورودی و خروجی همراه با نام مخاطب، شماره تماس، و مدت زمان مکالمه و همچنین گزارش تماس هایی که به صورت دستی حذف شده اند، نظارت کاملی را در این بخش برای والدین فراهم می سازد.

 ✔ گزارش پیامک ها با مکسیروید Maxiroid

کنترل پیامک های ارسالی و دریافتی

از جمله راهکارهای ارتباطی فرزندان در جمع خانواده که هیچ گونه حساسیتی ایجاد نمی کند ارسال پیامک است؛ اما نرم افزار SFP با ارسال گزارش کاملی از لیست پیامک های ارسالی و دریافتی و حذف شده، به همراه جزئیات مربوط به نام مخاطب و محتوای در حال تبادل به والدین، دغدغه و نگرانی های احتمالی در این زمینه را به صورت کامل از بین خواهد برد.

 ✔ گزارش واتساپ، تلگرام و اینستاگرام مکسیروید Maxiroid

گزارش شبکه های اجتماعی تلگرام، اینستاگرام و...

یکی از خطرناک ترین بسترهایی که فرزند شما می تواند با هزاران فرد با رده های سنی مختلف، فرهنگ و تربیت متفاوت رو به رو باشد و سلامت فرزند را به خطر بیندازد، بستر ارتباطی شبکه های اجتماعی رایج همچون تلگرام، واتساپ و اینستاگرام می باشد که با سیستم نظارتی سامانه مراقبت از خانواده امکان نظارت و کنترل کلیه شبکه های اجتماعی نیز فراهم شده است.

 ✔ اعلام موقعیت دستگاه با مکسیروید Maxiroid

موقعیت لحظه به لحظه

از موقعیت عزیزان خود در هر لحظه و هر مکان آگاه باشید، محل های تردد های مجاز و غیرمجاز را روی نقشه تعیین کنید و در صورت ورود و خروج از این مناطق به آنی اطلاع یابید. مثلا محدوده مدرسه و مسیر منزل موارد مشابه را می توانید برای فرزندان مشخص کنید و یا در کاربردهای مشابه برای بازاریان خود محدوده بازرابی را مشخص کنید.

 ✔ گزارش سایت های بازدید شده با مکسیروید Maxiroid

مدیریت دسترسی

ساعات خواب، زمان انجام تکالیف و بازه زمانی مجاز استفاده از دستگاه را مشخص کنید و در زمان های مورد نظر دسترسی به برخی اپلیکیشن را مسدود کنید. وب سایت های بازدید شده توسط کودکان خود را کنترل کنید و دسترسی آنان به مباحث غیر اخلاقی را مسدود کنید.

 ✔ کنترل برنامه های نصب شده با مکسیروید Maxiroid

لیستی کامل از برنامه های نصب شده بر روی گوشی فرزند و یا کارمند خود را داشته باشید و از وجود برنامه هایی نامناسب آگاه شوید و در صورت لزوم آنها را بلاک کنید. همچنین می توانید باز زمانی استفاده مجاز آنها را مشخص کنید تا در ساعات مشخصی از شبانه روز قابل اجرا باشند . در سایر در حالت مسدود قرار گیرند.

 ✔ نظارت بر فرزندان با مکسیروید Maxiroid

سامانه مراقبت از خانواده مکسیروید Maxiroid کلیه فعالیت های فرزندان شما را به شما گزارش می دهد، به این طریق به صورت غیر مستقیم امکان نظارت و کنترل فرزند را برای شما ممکن می سازد. مهم نیست در محل کار هستید و یا در خانه به سر می برید؛ موضوع مهم این است که با نرم افزار نظارت والدین مکسیروید Maxiroid همواره در کنار آنها هستید.

اعمال محدودیت استفاده از برنامه ها و اینترنت

گزارش کامل کلیه ارتباطات و مکاتبات روزمره

تعیین محدوده مجاز تردد جهت ورود و خروج

 ✔ مراقبت از سالمندان با مکسیروید Maxiroid

سالمندان، مبتلایان به آلزایمر بزرگوارانی هستند که نیازمند مراقبت و محبت کودکانه نامحسوس هستند، اما آنها را نمی توان همچون کودکان محدود کرد و یا برای رفت و آمد آنها تعیین تکلیف کرد. اما نرم افزار کنترل والدین SFP این امکان را به شما می دهد تا علاوه بر کنترل فرزندان، امکان مراقبت از سالمندان و مبتلایان به آلزایمر را نیز داشته باشید و در هر لحظه در کنار این عزیزان باشید.

نمایش و اعلام موقعیت دقیق و لحظه به لحظه آنها

هشدار اعلام خروج یا ورود به محدود های خطرناک

قابلیت اعلام وضعیت اضطراری و دریافت صدای محیط

 ✔ نظارت بر کارمندان با مکسیروید Maxiroid

کنترل نیروهای خارج از محل کار و بازاریابان همواره یکی از دغدغه های مدیران مجموعه های بزرگ بوده است.

کنترل کیفیت کارمندان و بازاریابان با مشتری سلامت عملکرد خانواده تجاری شما را تضمین می کند.

همچنین می توانید تنظیمات سیستم گزارش دهی را به شکلی که نیاز دارید شخصی سازی کنید.

 ✔ موقعیت یابی لحظه ای با مکسیروید Maxiroid

تعیین محدوده تردد مجاز و غیر مجاز

نظارت بر تماس ها و کنترل ارتباط با مشتری

 ✔ اپلیکیشن نظارتی ویژه والدین و سرپرستان مکسیروید Maxiroid

برای دسترسی راحت و دقیق تر، نسخه کلاینت نرم افزار مراقبت از کودکان در اینترنت تهیه شده است تا دسترسی به پنل گزارشات ساده تر باشد و انتقال داده ها به صورت نقطه به نقطه بین دستگاه فرزند و گوشی تلفن همراه سرپرست خانواده صورت پذیرد.

برای دانلود نرم افزار کنترل والدین ویژه آیفون ( به زودی) و اندروید می توانید از طریق لینک های زیر اقدام کنید.

👈 رابط کاربری کاملا سازگار با سایز گوشی

👈 دسترسی سریع و مستقیم به پنل کاربری

👈 بررسی گزارشات ذخیره شده در حالت آفلاین

 

 جهت ورود به سامانه مراقبت از خانواده مکسیروید Maxiroid کلیک نمایید


سامانه مراقبت از خانواده مکسیروید Maxiroid در فضای مجازی,برنامه ردیابی و کنترل مخفی گوشی مکسیروید Maxiroid از راه دور,کنترل گوشی همسر و فرزندان مکسیروید Maxiroid,کنترل واتساپ با برنامه مکسیروید Maxiroid از راه دور,کنترل و ردیابی گوشی فرزندان با برنامه مکسیروید Maxiroid از راه دور,سامانه کنترل گوشی موبایل مکسیروید Maxiroid,کنترل تماس های گوشی فرزندان با برنامه مکسیروید Maxiroid از راه دور,دانلود برنامه مکسیروید Maxiroid,کنترل پیامک های گوشی فرزندان با برنامه مکسیروید Maxiroid از راه دور,مکسیروید Maxiroid,امنیت گوشی فرزندان با مکسیروید Maxiroid,کنترل گوشی فرزندان با مکسیروید Maxiroid,ردیابی گوشی فرزندان با مکسیروید Maxiroid,برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی مکسیروید Maxiroid,کنترل تلگرام با برنامه مکسیروید Maxiroid از راه دور,کنترل اینستاگرام با برنامه مکسیروید Maxiroid از راه دور


ردیابی موبایل,ردیابی تلفن,ردیابی تلفن همراه,ردیابی گوشی همسر,نرم افزار کنترل گوشی همسر,کنترل گوشی همسر,کنترل اس ام اس دیگران,کنترل نامحسوس گوشی دیگران,ردیابی گوشی,نرم افزار کنترل موبایل فرزندان,نرم افزار کنترل گوشی فرزندان,نرم افزار کنترل گوشی دیگران برای اندروید,کنترل تماس و پیامک,کنترل تماس همسر,کنترل شبکه اجتماعی همسر,کنترل تلگرام همسر,جاسوسی تلگرام,مشاهده پیام های تلگرام همسر,هک تلگرام همسر,هک تلگرام دیگران,دانلود نرم افزار کنترل تلگرام,دانلود نرم افزار کنترل پیام,دانلود نرم افزار جاسوسی تلگرام,دانلود نرم افزار مکسیروید Maxiroid,ردیابی موبایل,ردیابی تلفن همراه,دانلود ردیاب همسر,دانلود ردیاب تلفن همراه,دانلود ردیاب تلفن همراه دیگران,ردیابی موبایل از طریق اینترنت,دانلود رایگان ردیاب موبایل,ردیاب موبایل رایگان,برنامه ردیابی شماره موبایل,ردیابی شماره موبایل,ردیاب اندروید,ردیاب موبایل اندروید،دانلود نرم افزار ردیابی اندروید,سامانه مراقبت خانواده


بازنشر این مطلب توسط شما در شبکه های اجتماعی


برچسب ها : - - - - - - - - - - - - - - - -


موضوعات




وبلاگ سامانه مراقبت از خانواده مکسیروید