هک گوشی با شماره سریال یا IMEI | سامانه مراقبت از خانواده مکسیروید

هک گوشی با شماره سریال یا IMEI | سامانه مراقبت از خانواده مکسیروید

جستجو در تمام مطالب سایت

مطالب مرتبط این موضوع :

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 5
  • :: آمار بازديد
  • افراد آنلاين : 1
  • بازديد امروز : 35
  • بازديد ديروز : 4
  • بازديد کلی : 11,422

اولین و قدیمی ترین سامانه کنترل ، ردیابی و مدیریت موبایل خانواده در ایران
مدیریت و کنترل پیام های تلگرام، واتس آپ، لاین، وایبر، فیسبوک و ...
امکان کنترل و چک کردن مخاطبین، تماس ها و پیامک های دریافتی و ارسالی
موقعیت و مکان یابی لحظه ای و ردیابی خطی فرزندان و سالمندان بر روی نقشه
با پشتیبانی 24 ساعته و خدمات پس از فروش در سراسر کشور
نسخه های کاملا نامحدود (بدون تاریخ مصرف) و عدم پرداخت شارژ ماهیانه و سالیانه
بهمراه نصب در محل کار و منزل خریدار در تمام نقاط تهران


هک گوشی با شماره سریال یا IMEI | سامانه مراقبت از خانواده مکسیروید

ممکن است به هر دلیلی مثل کشف یک سری حقایق خانوادگی، نظارت بر فرزندان نوجوان و یا از روی علاقه به موضوع هک، فکر هک کردن و نفوذ به گوشی شخصی دیگر به ذهنتان رسیده باشد. در این صورت احتمالا اولین کاری که انجام خواهید داد تحقیق درباره عمل هک و روش های انجام آن است.

حتما تاکنون هم متوجه شده اید که هک گوشی ممکن است به هر روشی مانند، هک گوشی از طریق شماره تلفن، هک گوشی با استفاده از نرم افزار و هک گوشی با شماره سریال یا کد imei انجام شود. اما این که کدام یک از این روش ها راحت تر انجام می شود و یا برای انجام هریک از آنها چه ابزاری لازم است را در مطالب قبلی به طور مفصل توضیح داده ایم.

در این مطلب قصد داریم درباره هک گوشی با شماره سریال به طور مفصل صحبت کرده و علاوه بر توضیح درباره شماره سریال یا کد imei گوشی درباره نحوه انجام هک گوشی با imei توضیح خواهیم داد.

شماره سریال یا کد IMEI چیست ؟

ممکن است برخی از شما هنوز به طور دقیق اطلاعی درباره شماره سریال گوشی و کارایی آن نداشته باشید. از همین رو تصمیم داریم ابتدا به طور کامل شماره سریال گوشی را معرفی کرده و کارایی های آن را توضیح دهیم.

شماره سریال گوشی شماره ای منحصر به فرد است که در پشت دستگاه موبایل و یا برروی جعبه آن درج می شود. این شماره برای شناسایی و تمایز گوشی موبایل از سایر مدل های مشابه استفاده می شود. شماره سریال را روی یک برچسب روی جعبه دستگاه، صفحه پشتی دستگاه و در داخل “وضعیت” از فهرست “درباره دستگاه” در زیر تنظیمات پیدا خواهید کرد. همچنین می توانید از طریق شماره گیری ستاره مربع 06 مربع (#06#*) شماره سریال گوشی خود را به دست آورید.

شماره های سریال فقط به تلفن محدود نمی شوند. می توان آنها را در ابزارهای مختلف مانند ماوس، صفحه کلید، لپ تاپ و موارد دیگر نیز مشاهده کرد. آنها ترکیبی از حروف و اعداد هستند که تا حدودی شبیه like RZ8130… یا ’YN441 #… می باشند. در بسیاری از موارد شماره سریال دستگاه خود را با پیش شماره “S / N” پیدا خواهید کرد.

ثبت نام و دانلود برنامه مکسیروید

آیا کسی می تواند با استفاده از شماره سریال به تلفن شما دسترسی پیدا کند ؟ آن را هک کند یا به دستگاه شما آسیب برساند؟

به این سوال نمی توانیم پاسخ قاطعی بدهیم، چرا که هک گوشی با شماره سریال نیازمند داشتن مهارت های زیادی است که هرکسی از این مهارت ها بهره مند نیست. اما برنامه های مختلفی هستند که با داشتن شماره سریال گوشی و دیگر اطلاعات مانند شماره تلفن و … اقدام به هک گوشی های مختلف می کنند.

ثبت نام و دانلود برنامه مکسیروید

آیا به اشتراک گذاری شماره های سریال ایمن است؟

همانطور که در بالا نیز گفتیم نمی توان مطمئن بود که هرکسی با داشتن شماره سریال دستگاه شما، می تواند اقدام به هک آن و نفوذ به اطلاعات شخصی شما نماید. بنابراین جایی برای نگرانی نیست. اما باید بدانید که بهتر است شماره سریال دستگاه تلفن همراه خود را در معرض دید افراد مشکوک قرار ندهید، چرا که امکان هک و سرقت اطلاعات شما باز هم وجود دارد.

شماره سریال به چه منظور مورد استفاده قرار می گیرد؟

همانطور که پیش از این گفتیم شماره سریال برای تشخیص و تفکیک دستگاه های مختلف به کار می رود. در واقع اعداد سریال بیشتر هنگامی به کار می روند که یک دستگاه در مرکز خدمات برای تعمیر یا تعویض قطعات برده شود. سازندگان از آنها استفاده می کنند تا صحت دستگاه مذکور را بررسی کنند و همچنین بررسی کنند که آیا آنها در دوره گارانتی هستند یا خیر و همچنین سوابق سرویس قبلی را دارند.

در حالی که به اشتراک گذاری شماره سریال خود با مدیران شرکت که به شما در تعمیر یا تعویض دستگاه کمک می کند کاملاً خوب است ، باید از به اشتراک گذاشتن هرگونه اطلاعاتی در کانال های رسانه های اجتماعی خودداری کنید. “هرگز ایده خوبی نیست که شماره سریال هر محصول را بصورت آنلاین ارسال کنید. یک مدل و شماره سریال سیستم هایی که هنوز در گارانتی هستند می توانند سوء استفاده شوند. و به منظور تقلب در سفارش قطعات یا پرونده های مربوط به ضمانت نامه ، استفاده شوند.

همچنین اگر کسی IMEI  تلفن هوشمند شما را داشته باشد ، می تواند دستگاه تلفن همراه شما را کلون کند. در این صورت اگر تلفن هکر و تلفن کلون شده هر دو به طور همزمان روشن باشند. در حالی که هر دو تلاش می کنند به همان شبکه دسترسی داشته باشند. ارائه دهنده خدمات بی سیم شما می تواند به طور خودکار هم دستگاه شما و هم دستگاه کلون شده را غیرفعال کند.

ثبت نام و دانلود برنامه مکسیروید

همچنین برنامه هایی مانند WhatsApp از IMEI شما به عنوان شناسه استفاده می کنند، بنابراین اگر شخصی شماره IMEI شما را داشته باشد ممکن است به راحتی دسترسی به حساب WhatsApp شما داشته باشد. بنابراین، اگر شما یک تلفن استفاده شده را خریداری می کنید، حتما شماره IMEI را با اپراتور سیمکارت خود بررسی کنید. همچنین می توانید IMEI خود را ، که یک سریال 15 رقمی است ، با تایپ کردن * # 06 # در صفحه کلید خود مشاهده کنید. شماره IMEI شما بلافاصله روی صفحه تلفن هوشمند یا تلفن همراه شما نمایش داده می شود.

آیا می توان گوشی گم شده را از طریق شماره سریال آن پیدا کرد؟

سرقت تلفن های هوشمند در سال های اخیر با یک مطالعه از گزارش های مصرف کننده ، به تجارت بزرگی تبدیل شده است. که نشان می دهد در سال 2013 حدود 3.1 میلیون آمریکایی خود را در پایان از دست دادن این روند پیدا کردند.

اما پیشرفت فناوری به گونه ای است که امکان دارد تلفن شما را از کیلومترها آن طرف تر و حتی به صورت خاموش، پیدا کند. هر تلفن همراه دارای یک کد IMEI ( هویت بین المللی تجهیزات ایستگاه موبایل یا International Mobile Equipment Identity ) می باشد. که به عنوان ویژگی مشخص کننده آن است.

ثبت نام و دانلود برنامه مکسیروید

IMEI یا همان شماره سریال می تواند برای تعیین شماره مدل ، کشور مبدا و حتی اینکه آیا تلفن از دست رفته یا سرقت شده گزارش شده است، استفاده شود. در واقع ، شبکه های تلفن همراه از شماره های IMEI برای تأیید دستگاههای معتبر استفاده می کنند تا بتوانند دسترسی به شبکه تلفنهایی را که توسط صاحبان مربوطه از بین رفته یا به سرقت رفته باشند ممنوع کنند.

چگونه بفهمیم از طریق شماره سریال هک شده ایم؟

اگر این اتفاق برای شما رخ دهد چه باید کرد؟ اگر تلفن شما هک یا کلون شده است، یکی از راه هایی که می توانید متوجه شوید، این است که از اپراتور همراه خود بخواهید سوابق تلفن و انتقال داده شما را تهیه کنند. به این ترتیب، می توانید لیست ها را اسکن کنید تا ببینید که آیا اختلافاتی وجود دارد یا خیر. درصورتی که از هک شدن خود مطمئن شدید، باید از ارائه دهنده خدمات بی سیم خود بخواهید که IMEI شما را مسدود کند. تا هرگونه کلون از تلفن همراه شما مسدود شود. هک شدن شماره سریال تلفن همراه شما یک مسئله جدی است چرا که می تواند باعث قطع سرویس به گوشی شما شود. همچنین ممکن است که سارقان بتوانند به اطلاعات شخصی شما برای ارتکاب کلاهبرداری دسترسی پیدا کنند.

هک گوشی با شماره سریال را چگونه انجام دهیم؟

تا به اینجا به طور کامل با شماره سریال و کاربردهای آن آشنا شدید. متوجه شدید که شماره سریال علاوه بر این که هویت یک دستگاه را مشخص می کند، می تواند موجب انتقال و نفوذ به اطلاعات یک دستگاه تلفن همراه شود. اما سوالی که احتمالا ذهن بسیاری از شما را مشغول کرده این است که چه طور می توانیم هک گوشی با شماره سریال را انجام دهیم؟

برای هک گوشی با شماره سریال یا باید یک هکر کاملا حرفه ای باشید و به بسیاری از مهارت ها از جمله زبان های برنامه نویسی مسلط باشید. و یا باید از ابزارهای موجود یعنی برنامه هایی که برنامه نویسان و هکرهای حرفه ای در اختیارتان قرار داده اند، استفاده کنید.

اگر شما یک هکر حرفه ای یا حتی معمولی باشید که خودتان می دانید چه کاری باید انجام دهید. اما اگر یک فرد معمولی و بدون داشتن مهارت در زمینه های مربوط به هک هستید باید بدانید که برای هکر شدن راه های زیادی را باید طی کنید و نیازمند زمان بسیار زیاد هستید که توضیح درباره هر کدام از این راه ها نیز صحبت های زیادی دارد، که در این مقاله گنجانده نمی شود. اما اگر می خواهید از طریق برنامه های هک گوشی با شماره سریال اقدام به عمل هک کنید و به اطلاعات گوشی شخص موردنظر دسترسی پیدا کنید، در ادامه با ما همراه باشید تا یکی از بهترین برنامه ها در این زمینه را به شما معرفی کنیم.

ثبت نام و دانلود برنامه مکسیروید

اما قبل از هر چیز بهتر است بدانید که استفاده از نرم افزارهای هک و در واقع نرم افزارهای کنترلی و نظارت مشروط به استفاده آن برای نظارت و کنترل فرزندان زیر 18 سال می باشد. و در صورت بهره بردن از آن ها برای هک گوشی دیگران بدون اجازه ، مرتکب جرم شده و پیگرد قانونی دارد.

برنامه کنترل و نظارتی مکسیروید | Maxiroid

یکی از نرم افزارهایی که در زمینه هک و نفوذ و البته هک گوشی با شماره سریال ، بسیار موفق عمل کرده است نرم افزار مکسیروید می باشد. نرم افزار هک گوشی مکسیروید maxiroid توسط سامانه کنترل فرزند با هدف مراقبت از فرزندان در فضای مجازی طراحی شده و در اختیار والدین قرار گرفته است تا بتوانند با توجه به محیط نا مطمئن شبکه های مجازی و محیط بیرون از خانه بر فعالیت های فرزندان خود نظارت داشته باشند. این نرم افزار امکان نظارت بر پیامکها، لیست تماس ها، تصاویر موجود در گالری و مشاهده فعالیت های فرزند در شبکه های مجازی مانند تلگرام و اینستاگرام و همچنین مشاهده موقعیت مکانی و ردیابی نامحسوس را به شما می دهد.

این برنامه در دو نسخه ساخته شده است :

1) نسخه اول را میتوان بروی گوشی فرزند نصب کرد و به محض اتمام فرایند نصب آیکون مخفی خواهد شد که باهوشترین فرزندان هم قادر به پیدا کردن آن نمیباشند .

2) نسخه دوم نرم افزار هک گوشی مکسیروید این است که والدین با استفاده از شماره موبایل و سریال گوشی اقدام به نظارت برگوشی فرزندان خود کنند. در واقع با این نسخه به نوعی هک گوشی با شماره سریال را انجام می دهند تا فرزندانشان را در برابر خطرات اجتماعی حفظ نمایند .

3) همچنین در آخرین نسخه این برنامه که منتشر شده است، شما می توانید نرم افزار را با آیکون دلخواه خود مثلا تلگرام بدون فیلترشکن برای فرزندتان ارسال کنید و از او بخواهید تا برروی لینک ارسالی شما کلیک نماید. به محض کلیک فرزند، نرم افزار به طور خودکار نصب شده و سپس از لیست برنامه های موبایل او پنهان می شود تا فرزندتان متوجه عملکرد برنامه نشود.

قابلیت های منحصر به فردی که در این نسخه به برنامه اضافه شده است، قابلیت شنود مکالمات و مشاهده تصاویر اطراف توسط دوربین گوشی فرزند می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره عملکرد برنامه مراقبت از خانواده مکسیروید و یا دانلود آن می توانید برروی لینک زیر کلیک نمایید.

ثبت نام و دانلود برنامه مکسیروید


بازنشر این مطلب توسط شما در شبکه های اجتماعی


برچسب ها : - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


موضوعات




وبلاگ سامانه مراقبت از خانواده مکسیروید